4a edició de Femitic. Concurs obert fins el 28 de setembre 2012

Ja ha comen­çat la 4ª edició de Femi­tic!

 

El concurs va comen­çar el passat dilluns 18 de juny i estarà obert fins el 28 de setem­bre de 2012.

 

Femi­tic és un concurs de foto­gra­fía i vídeo difós per Inter­net i promo­gut per l’as­so­ci­a­ció Dones en Xarxa, que enguany arriba a la seva quarta edició.

 

El concurs està adre­çat a les dones majors de 16 anys i que visquin al terri­tori espa­nyol.

 

El tema del vídeo o de la foto­gra­fia presen­tada a Femi­tic ha d’es­tar rela­ci­o­nat explí­ci­ta­ment amb la parti­ci­pa­ció de les dones en qual­se­vol de les formes que prenen les Tecno­lo­gies de la Infor­ma­ció i la Comu­ni­ca­ció (TIC) o amb la presèn­cia de les dones en l’àm­bit labo­ral.

 (TIC).

 

La dota­ció dels premis pel que fa a les foto­gra­fies és de 800 € en cada cate­go­ria, i el dels vídeos, amb 2.000 €. El lliu­ra­ment d’aquests premis será el dijous, 29 de novi­em­bre de 2012.

 

La setmana següent, el dia 2 d’oc­tu­bre comença la fase votacions popu­lars que clourà el 2 de novem­bre.

 

Podeu trobar les bases comple­tes on s’es­pe­ci­fi­quen tots els detalls a: http://www.femi­tic.cat

 

Per a més infor­ma­ció us podeu adre­çar a femi­ticatdone­sen­xarxa [ punto ] cat (femi­tic[at]done­sen­xarxa[dot]cat)

 

Bon concurs!