[25N- 17.30h al Palau Robert] Donestech participarà en la Xerrada en ronda “ViolèncieS MasclisteS. Una Mirada fractal a les violències que més ens afecten”

Imatge
Xerrada “ViolèncieS MasclisteS. Una Mirada fractal a les violències que més ens afecten”
Àmbits de Treball

Violèn­cieS Masclis­teS és un acte de xerrada en ronda que comme­mora el 25N, dia inter­na­ci­o­nal contra les violèn­cies masclis­tes, i que té com a objec­tiu fer visi­ble amb una mirada frac­tal la manera com, des de dife­rents àmbits i situ­a­ci­ons, es teixeix aquesta resposta, a més de ser –per­què no pot ser d’al­tra mane­ra– un acte de denún­cia i de lluita.

Com les acti­vi­tats ante­ri­ors, es podrà seguir en directe al canal YouTube del Palau Robert el dime­cres 25 de novem­bre, a les 17.30 hores. L’afo­ra­ment per a l’acte és limi­tat. Es pot fer la inscrip­ció per assis­tir-hi al web del Palau Robert, i s’anun­ci­arà quan l’afo­ra­ment esti­gui complet tant al web com a les xarxes soci­als.  Les acti­vi­tats s’or­ga­nit­zen amb totes les mesu­res de segu­re­tat vigents

La xerrada en ronda  “Violèn­cieS Masclis­teS. Una Mirada frac­tal a les violèn­cies que més ens afec­ten” plan­te­jarà com a punt de partida que la violèn­cia masclista es mani­festa en plural, amb més o menys visi­bi­li­tat i contun­dèn­cia, però sempre amb la mateixa urgèn­cia d’una resposta cons­tru­ïda des dels femi­nis­mes. S’hi deba­trà sobre les violèn­cies masclis­tes i com es defi­nei­xen, qui les exer­ceix i per què encara són possi­bles, els impac­tes que tenen i amb quines estra­tè­gies s’han de confron­tar.

En aquesta ocasió comp­ta­rem amb la parti­ci­pa­ció de la cofun­da­dora de Tamaia, Beatriu Masià, l’ad­vo­cada Carla Vall i Duran, la cantant Queralt Lahoz, la profes­sora Barbara Biglia, Paqui Perona Cortés de Veus Gita­nes, Eva Cruells López de Dones­tech i de SURT, l’ar­tista Núria Güell, Janet de Putes Lliber­tà­ries, Mont­ser­rat Joan i Torra de Peri­fè­ries Urba­nes, i Carme Riu Pascual de dones no estàn­dards.

L’acte serà rela­to­gra­fiat en directe per l’ar­tista Clara Tanit Arqué i la música de l’acte anirà a càrrec de la Dj Maria Ramos (Femnoise).

Aquesta és l’ac­ti­vi­tat cloenda del cicle orga­nit­zat pel Palau Robert, coor­di­nat per la profes­sora Núria Vergés i Bosch i la poeta Mireia Cala­fell Obiol (La Sulli­van), coin­ci­dint amb l’ex­po­si­ció “Femi­nista havies de ser”, que reivin­dica el femi­nisme per trans­for­mar la soci­e­tat i que es pot visi­tar fins al 8 de desem­bre.

Les sol·­li­ci­tuds per assis­tir a l’acte es poden fer a través d’aquest enllaç: http://palau­ro­bert.gencat.cat/ca/expo­si­ci­ons/sala3/2020/femi­nisme/acti­vi­tats­fe­mi­nisme/enquesta/