PER A QUÈ SERVEIXEN ELS ARTISTES? 2

CONSER­VAS presenta



PER A QUÈ SERVEI­XEN ELS ARTIS­TES? 2

(ExINn­Mo­tion)



Festi­val d’arts escè­ni­ques i visu­als apli­ca­des amb estre­nes de

– Forced Enter­tain­ment

– Julio Wallo­vits, Eduard Fernán­dez i Fran­cesc Garrido

- VdeA­mor

 

al CCCB

 27 i 28 de maig de 2011

de 20.05 a 23.00h



Malau­ra­da­ment l’afo­ra­ment és molt limi­tat i us sugge­rim comprar les entra­des des d’ara mateix.

ENTRA­DES: 7,00€ / Redu­ïda: 5,00€ per a menors de 25 anys i jubi­lats / Gratu­ïta per a aturats i Amics del CCCB.

 

Si has rebut aquest mail és perquè ets un contacte d’al­guna de les orga­nit­za­ci­ons que recol­zen el festi­val. Per a totes aques­tes perso­nes s’ofe­reix una promo­ció.



IMPRI­MEIX AQUEST E-MAIL I POTS COMPRAR UNA ENTRADA A PREU REDUÏT (5,00€)



Si compres a taqui­lles, has de presen­tar l’e-mail imprès, i si compres per Tel-entrada, indica que tens el descompte: PROMO­CIÓ E-MAIL – Vàlid per al descompte d’una entrada per cada e-mail imprès

 

(Venda anti­ci­pada d’en­tra­des a les taqui­lles del CCCB, a les taqui­lles La Virreina i al Tel-Entrada  902 10 12 12 / www.telen­trada.com)

 

  [Nota! Si t’agrada el foot­ball no et confon­guis: el dia 28 és la final de la Cham­pi­ons. Compra per al 27. Cuidado: només hi ha 200 entra­des].





Avan­ca­ment de programa:

Per a què servei­xen els artis­tes?



Molts abans que nosal­tres -o junta­ment amb nosal­tres- s’han fet aquesta pregunta.



Conti­nuem inten­tant respon­dre-la, aquesta vegada amb la parti­ci­pa­ció de Forced Enter­tain­ment, que ens sorpre­nen amb una joia real­ment Spec­ta­cu­lar i amb un curt­me­tratge de Julio Wallo­vits, amb Eduard Fernán­dez i Fran­cesc Garrido.



Tanquem aquesta marató visi­o­nà­ria de plaer i inten­si­tat amb V de Amor, perquè quin sentit tindria tot això sense Amor amb V majús­cula

 

Consulta el programa a la web de Conser­vas:

http://conser­vas.tk/festi­vals/xqsa/



i a la del CCCB:

http://www.cccb.org/ca/musica_i_art_esce­nic-per_a_que_servei­xen_els_artis­tes_2–37460

 

CCCB_ Monta­le­gre, 5. 08001 Barce­lona_ tel. 933 064 100